Název

Jak díky gamifikaci učit efektivněji a zábavněji.

Anotace

Gamifikace původně pomáhala zejména v marketingu zvyšovat zájem zákazníků převáděním herních principů do neherní oblasti. Z oblasti byznysu a reklamy se ale tato metoda brzy rozšířila i do dalších odvětví - jedním z nich je vzdělávání. Zatímco si při učení zapamatujeme zhruba 20 % toho, co slyšíme, v případě propojení více smyslů spolu se samotným vykonáváním činnosti to je až 90 %. A přesně tak učíme nejenom studenty, jak si ověřovat informace - vše si vyzkouší na vlastní kůži pomocí hry.

Bio

Tereza Kráčmarová

Předsedkyně a zakladatelka spolku Fakescape a koordinátorka celého projektu, pracuje jako externista v Českém rozhlase a studuje na Masarykově univerzitě

Julie Vinklová

Zakladatelka spolku Fakescape, překladatelka a vedoucí event týmu, v neposlední řadě také studentka Masarykovy univerzity

TEDxMasarykUniversity 2021 - Kontakt